Mitt hjärta

Detta mina vänner gör jag inte ofta. Jag tycker inte om att " visa känslor " offentligt och yadayada men denna fina människa förtjänar det. Hon är så himla underbar och ni människor som inte har träffat henne och inte fått uppleva hennes glädje och styrka borde vara avundsjuka. Det är så synd att alla inte ser hur underbar du är som människa. Du har funnits för mig när jag har behövt det och jag för dig. I flera år har det varit du och jag och jag vet att vi kommer ha varandra tills graven. Jag verkligen ber och hoppas att du en vacker dag kan se dig i spegeln och verkligen se hur speciell och perfekt du är! Michaela Zandra Tuisku du är min värld och jag älskar dig så innerligt min fina vän, glöm aldrig det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback