You're my heroine

Bara för jag har sjukt tråkigt nu och antagligen inte kommer blogga mer idag så svarar jag på MASSOR frågor så har ni något att läsa sen när ni saknar mig, HÖHÖ! Puss
 
Sju fakta 
Namn: Jennie Frisk
Hemstad/ort: Skärblacka
Hårfärg: Röd
Längd: 155, haha lång som fään
Ögonfärg: Gröna
Humör: Trött och liiiite irriterad
Vänster eller högerhänt: Högerhänt
 

Nio saker om ditt liv
Har du nånsin varit kär? - En gång!
Tror du på kärlek? - Jodå
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Absolut
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Japp
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Japp, eller har fått höra det iallafall
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Yes
Har du nånsin tyckt om någon utan att tala om de för honom? - Haha Japp
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Hur kan jag veta om den är hemlig? 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej det gör jag inte 

 
Tio saker
Kärlek eller pengar? - Kärlek
Vin eller öl? - Hm.. Gillar inte något av de särskilt mycket men vin då
Dag eller natt? - Natt!
One night stand eller förhållande? -  Öhh.... Förhållande
Tv eller internet? - Internet for sure
Pepsi eller cola? - Cola! 
Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Beror på vem sällskapet är
Färgfoto eller svartvita? - Färgfoto haha
Telefonkontakt eller face to face? - Beror på med vem 
Bilddagboken eller facebook? - Facebook 
 
Nio har du någonsin 
Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Nej 
Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Nej
Har du nånsin gjort något du ångrar? - Absolut
Har du hoppat bungy jump? - ALDRIG!
Har du nånsin varit med i en olycka? - Inte vad jag minns haha
Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej fyyyy
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Mååånga gånger
Har du nånsin gått på bio ensam? - Haha nej
Har du nånsin tyckt att världen suger? - Världen? Nej, människorna i den? Ja haha

Nio  Känslor 
Saknar du någon just nu? - Yes
Är du glad? - Lagom! 
Är du fundersam? - Alltid
Är du uttråkad? - Oerhört! 
Är du tysk? - Nein! 
Är du italienare? - Neej
Är du finsk? - Yes!! 
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Skilda men tillsammans haha
Gillar du någon just nu? - Maybe

Om dig: 
Hur mycket är klockan just nu? - 15:10
Smeknamn? - Har inget
Hur många barn vill du ha? - Oh fyfan.. 3 tror jag, inte super sugen på att föda dock
Vill du gifta dig? - Någon dag
Rullar du spaghettin eller skär du den? - Rullar den! 
Har du ätit sushi? - Näää
Favoritglass? - Polka och lakrits! 
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - En
Humör? - Uttråkad

Fyra Grejer
Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Hahah nae
Har du en hund? - Vill ha! 
Sover du helst själv eller med någon? - Hmm.. Varierar, beror på vem sällskapet är haha, men mest själv
Tror du på spöken? - Nej

Skulle: Skulle du vilja vara längre? - Jaaa!! 
Skulle du vilja kyssas nu? - Absolut det är alltid mysigt
Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nein
 
Kan: 
Kan du röra på öronen? - Pytte lite! Men inte så det syns..
Kan du slicka dig på näsan? - Haha nae
Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja! 
Kan dina föräldrar lita på dig? - Absolut!! 
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Om jag är själv så ja haha
Kan du va på en fest utan att dricka? - Absolut
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Yes det kan jag
Kan du suga? - LOL? 
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Yes 
 
Har: 
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Inte stolt över det
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Absolut
Har du syskon? - 2 bröder och en syster
Har du någonsin haft sex med någon? - Ja
Har dina föräldrar ljugit för dig? - Det tror jag absolut
Har du varit full den här månaden? - Inte full, lullig mer
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - ja dom var ju inte världens roligaste
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nej tänkte precis på att jag borde göra det snart
Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Yes 
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - Nein
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Neej
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - Jaa
Har du ljugit på någon fråga än då? - Nae haha 
 
Vem: 
Vem älskar du? - Min familj, vänner, släkten
Vem hade du senast sex med? - PERSONAL QUESTION BRO
Vem vill du bli full med? - Ingen, inte direkt sugen
Vem är den bästa artisten/gruppen? - Jag har ingen direkt favorit
Vem pratade du senast i telefon med? - Johan
Vem är snällast i världen? - Jag såklart! 
Vem vill du prata med? - Många
Vem sov du hos senast? - Rasmus
Vem vet allt om dig? - Sara
Vem kramade du senast? - Agnes
Vem kan berätta allt för dig? - Mina närmsta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback