DISS

Förlåt men måste bara köra ett diss inlägg på många modesaker som jag tycker är så sjuka och som jag verkligen inte gillar!
Ni behöver inte ta åt er om ni råkar äga/ har något av dessa för som sagt, smaken är som baken!
Vissa grejer förstår jag bara inte hur de kan bli mode haha
 
 
Detta är några av sakerna jag inte förstår hur folk kan gilla! Kepsen ser ju bara för hemsk ut.. Platå skor.. Och modellen på dom sista skorna?? Det är bara.. Nae blir speechless ( kom inte på svenska ordet ).
Och ännu en gång, ifall ni äger något av dessa stör det absolut inte mig! Ha på er vad fan ni vill, det jag säger är bara att dessa grejer bland annat är något jag ALDRIG skulle sätta på mig haha. PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback