For your love I'll do it

Idag har jag och min fina varit tillsammans i en hel månad.
Vet det är inte mycket men det är början på något så fint.
Har aldrig varit såhär lycklig som jag är med honom.
Trodde aldrig man kunde bli såhär kär på såhär kort tid.
Har aldrig blivit behandlad såhär underbart.
Det är helt sjukt hur perfekt du är, kan inte med ord beskriva.
Du betyder redan nu så mycket för mig och mina känslor växer för var dag.
Tack för att du står ut med mig i mina värsta dagar och finns för mig i alla lägen.
Tack för att du ringer bara för att säga jag älskar dig.
Tack för att du är du.
Ändra dig aldrig.
Ingen gör mig så lycklig som du.
Jag vill somna bredvid dig varje kväll och vakna bredvid dig varje morgon.
Glöm aldrig hur speciell du är min älskling.
                            ♥ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback