No need to be afraid

Hejhej!
Åkte hem tidigt från älsklingen, saknar honom redan.
Idag har jag bara badat, ätit, legat i sängen. 
Försökte blogga men appen funkar ju inte!
 
Vad har vi gjort i helgen då? Hmmm..
Myst, umgåtts, tittat på film, duschat, varit på stan, handlat julklappar, ätit, spelat tv-spel.
Aldrig mer ska vi spela tv-spel kan jag lova. Han fuskar och är en dålig vinnare! BUU för dig
Imorgon firar vi en heeel månad, haha känns som mycket längre.
 
Iallafall nu ska jag skriva färdigt min uppsats sen lägger jag mig nog i sängen så vi hörs nog inte imorgon heller men puss på er!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Ni är så söta!

Svar: Du är den söta!
Jennie Frisk

2012-12-09 @ 21:27:36
URL: http://bambiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback