We are one, tonight

Hejhej!
Blev inget bloggande igår eftersom jag la mig i sängen så fort jag kommit hem från Kristoffer.
Idag har jag bara varit i skolan och inte gjort mycket annat alls. Jo just det, städade när jag kom hem, duktiga jag!
 
Iallafall! Agnes tjatar så dant att jag ska göra ett collage av vad jag önskar mig i julklapp, av min familj alltså.
Så detta önskar jag mig!
LAPTOP!
 
Tumblr_l544hfnxas1qc4ss9o1_500_large
 
TATUERING! ( Dock tror jag att jag får det i födelsedags present! ) 
 
384796_10150514754924294_834258765_n_large
 
MADRASS! Haha för min är tvådelad, sjukt jobbigt med dubbel säng!
 
 
HÖGTALARE
 
 
Sen tror jag inte jag har önskat mig något mer? Kommer inte ihåg! Haha sånt som märks får se vad jag får, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback