Det där med att ha ett liv

  • *Vilken svordom använder du mest?
Fan skulle jag tro, eller jävlar
  • *Äger du en iPod?

Yes men den är dock borttappad..

  • *Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

Jag har en inställd på klockan 12 så jag inte ska sova allt för länge om dagarna, skulle ju vara bra om jag vaknade av den också

  • Hur många resväskor äger du?

Inte en enda!

  • *Använder du flip-flops?

Det händer väl

  • *Var köper du dina matvaror ifrån?

Ica

  • *Vilken var den senaste filmen du såg?

Hmm.. 10 things i hate about you såg jag igår kväll

  • *Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?

Om Sara Nicke och Mike räknas som en barnfamilj väljer jag nog det

  • *Har någon någonsin kallat dig lat?

Ungefär hela tiden varje dag, jag är inte lat. Väljer bara att inte göra saker jag tycker är tråkigt, typ träna, springa. Allt som man måste anstränga sig i höhö

  • *Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Jag äger ingen CD-spelare

  • *När var senast någon stötte på dig?

Cirka 20 minuter sen tror jag, dock någon random

  • *Vad åt du till middag senast?

Fiskgrattäng

  • *Vem var den senaste som ringde dig?

Sara!

  • *Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?

Virvelvinden, men bara om det går redigt snabbt!

  • *Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

Absolut

  • *Vilket riktnummer befinner du dig i?

011 tror jag det är? 

  • *Är du blyg inför det motsatta könet?

Verkligen inte

  • *Vilken film kan du alla replikerna till?

Ingen film men garanterat alla vänner säsonger

  • *Pratar du några andra språk?

Engelska och en aning tyska. 

  • *Diskar du din egen disk?

När jag blir bedd att göra det

  • *Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Jag kan betala för mig själv, men om han insisterar sååååå

  • *Vad har du med dig in på bion?

Cola, snacks och sällskap

  • *Har du en blogg?

Dööööh

  • *Gillar du att flyga?

Verkligen inte

  • *Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Humor, definitivt

  • *När sov du senast på golvet?

Det vet jag faktist inte

  • *Gillar du din boende-situation?

Absolut!

  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

Hm.. 10 helst! Love to sleep

  • *Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Verkligen inte

  • *Vilken är din favoritfrukt?

Banan eller honungsmelon 

  • *Hur gammal blir du nästa födelsedag?

18, tjooohooo

  • *Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Ja ganska skulle jag säga men jag är medveten om att även jag gör många slarv fel

  • *Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

Det vet jag faktist inte.. Men jag har en aning och det säger jag helst inte

  • *Vad var det senaste du åt?

Fiskgrattäng

  • *Gillar du senap?

Nej osch o fy o blä

  • *Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Absolut INTE! 

  • *Tycker du om att krama folk?

Ja självklart, kramar is the shiiiit

  • *Äger du en digitalkamera?

Ja, den står och samlar damm.

  • *Vad är du allergisk mot?

Ingeting vad jag vet

  • *Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Nej det får jag inte

  • *Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Det vet jag faktist inte
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback