I used to be lovedrunk but now I'm hungover

Godmiddag!
Jag har precis käkat och innan det så var jag hos Sara och Nicke och myste med min älskade Mike. 
Nu pratar jag med Marcus och ska nog kolla på Big bang eller någon film, sånt som märks.
Vet inte om jag går tillbaka till Sara sen, har en brutal huvudvärk, vi fåår se.
Alltså min blogg är så TRÅÅÅÅKIG för jag gör absolut ingeting.
Men får väl ta massor bilder när vi är i Göteborg, ska på liseberg, tropikarie, spa osv.
Om jag ska vara ärlig så ser jag mest fram imot tropikariet heheheh! 
Men aja nu ska jag kolla film tror jag PUSS!
 
Det är sjukt varmt ute och jag har på mig jeans, dör. För byta om är too mainstream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback