Jag såg en amerikan soldat, med vapen på silverfat

Godmorgon!
Jag har precis käkat och myst med min fina gudson, nu ska jag fixa mig lite och sen åka till underbara Tina!
 
En sak jag har tänkt på är att jag redan längtar till nästa års minneskonsert.. Detta årets minneskonsert var nog den bästa, dock inte musik mässigt. Men allt trevligt folk vi umgicks med, det var super nice!
Något mer jag längtar till är augustifestivalen, den är alltid lika rolig och mysig.
Alltså jag vill ha en riktig sommar inte någon jävla svenne sommar som det har varit hittills, lite sol ibland som håller sig i högst en timme sen blir det moln och regn igen. Blir galen! Ge mig en hel dag med sol så blir jag nöjd, tack!
 
Iallafall jag bloggar nog inte när jag är där så jag ber om ursäkt för det i förväg! 
Hade götttt puss!
 
Vackra tina och min underbara bror Robin! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback