You had your chance you blew it

Hejhej!
Idag har inte varit en bra dag alls, allt känns bara så surt.
Jag känner mig arg, sviken och bara allmänt besviken och jag vet inte ens varför.
Och börjar bli trött på små pojkar som tror dom är as grymma för dom bara leker med alla hela tiden.
Låter som en whinig liten bitch nu haha så nu ska jag inte tjata på!
 
Blev bjuden på fest men går nog inte, inte alls sugen och har världens huvudvärk också.
Imorgon ska jag göra något för jävla kul har jag bestämt mig för, först stan med Agnes tror jag sen får jag hitta på något på kvällen, annars avlider jag nog.
 
NUU har jag iallafall kollat på Jersey Shore ett bra jävla tag i brist på annat.
Ska nog hämta något gott och bara gosa ner mig i sängen.
 
Något helt annat random är att jag är så jäääävla sugen på att fylla 18! Jag vill tattuera mig, jag vill kunna åka utomlands med ett par vänner om så är saken, jag vill levaaaaa! Man kan inte leva när man är 17 år, inte på ett roligt sätt. Jag vill åka till USA och stanna där för jävla länge!
MEN PUSSHEJ! 
 
Jag saknar också alla mina fina gamla vänner ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback