You looking at me like I got something that's for you

Börjar bli så sjuuuuuuukt trött på killar, någon lesbisk som vill vända mig till eran sida? I wont mind.
Sjukt enkelt det skulle vara om killar var mer som tjejer, JUST SAYIIN!
Bara för jag är så irriterad nu ska jag göra en sån där jävla list grej.
 

OM DIG/ ALLMÄNT -

Hur gammal är du? – 17 

Hur lång är du? – Hela 1,55! 

Har du några piercingar/tatueringar? – Nej men guuud vad jag vill ha!

Vilken skola går du på? - Ljungstedtska i linköping, vet inte hur det stavas!

Vad vill du bli när du blir äldre? – Privat kock

Är du singel? -  Klart som fään

Har du syskon? – 2 bröder och en syster

Var bor du? – I Skärblacka

Vad tror du andra får för intryck av dig? – Jadu.. Glad och konstig

 Din favorit maträtt? - Fisk grattäng!

naturliga hårfärg? – Någon blond brun aktig

- SENASTE -

Som ringde dig? - Min bror

Som smsa dig? – Rasmus

Som du smsa? - Rasmus

Som du kramade? - Vet jag faktist inte.. Jag kramas jämt!

Som du slog? – Min bror

Som du bråka med? - Hmm... Någon töntig kille höhö, '' bråka '' 

Som massera dig? – Do not remember!

Som du dela dricka med? - Vad för slags dricka? 

Missade samtalet? - Dolt nummer

- KÄRLEK & SEX -

Har du pojkvän?- Absolut inte

Hur många har du haft sex med? - Skulle du allt vilja veta vaaaaaa

Hur många gånger har du varit kär? - 1

Har du blivit dumpad? - Japp

Har du dumpat någon? - Japp

Är du romantisk? – Kan vara om jag vill

Kärlek vs sex? - Båda

Ditt längsta förhållande? – 2,5 år

Har du haft ett kk-förhållande med någon? Vet inte om man kan kalla det kk förhållande, men aa

Vad faller du för hos killar? – Humor! 

Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Om man kämpar för det

Har någon varit otrogen MED dig? - Vad vet jag? 

Har någon varit otrogen MOT dig? – Inte vad jag vet

Hade du berättat för dina förälrar om du hade blivit gravid? - Absolut

Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? – Väldigt mycket

- ANVÄNDER DU... -

Deodorant? -  Yes

Parfym? - Japp

Kjolar? - Nej

Klänningar? – Bara på typ avslutning

Hoodtröjor? - Absolut

Hårmousse? - Nej

Hårspray? - Nej

Klackskor? - Nej

Body spray? - Nej lol  haha

Rouge? - Nopeee

Foundation? – Ja! 

Ringar? - Nej

Mössa? - På vintern

Hårband? - Nope

Nagellack? - Nope

- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -

Har du snattat någon gång? - En gång när jag var liten så var jag och Lisa i kiosken och så tog hon ett tuggummi som kostade 50 öre och jag tvingade henne lämna tillbaka det, räknas det? 

Röker du? - Nej

Snusar du? - Nej

Har du druckit så mycket att du spytt? - Ja

Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - Nope

Har du tagit droger? - Aldrig

Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - Nej

Har du strulat med en främling på fyllan? – '' Främling '' 

Ljuger du ofta för dina vänner? - Absolut inte

Har du tagit en väns pojkvän? – Nope

Har du varit otrogen? – Aldrig

Umgås du i kretsar där folket brukar "röka på"? - Nej

Har du hotat någon? – Definera hota

Har du mobbat någon? -Nej det tycker jag inte

- VEM/VILKA... -

Är din bästavän? – Min allra bästa vän är Sara

Saknar du? - Mikkis, Kevin, Agnes 

Vill du träffas just nu? – Mike

Umgås du mest med? – Sara och Agnes

Ringde du senast? - Sara

Skrev åt dig senast på facebookchatten? - Agnes

Vem puffade dig senaste på facebook? - Victor

Vem skrev du senaste med på msn? - Inte använt msn på år och dagar så ingen aning!

Vem kommer du träffa imorgon? – Sånt som märks om folk tar sig i kragen 

Vem har du inte träffat på länge? – Mikkis! 

Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? - Agnes

I din klass umgås du mest med? – Agnes

Hamnade du senast i grupp med i klassen? Robban och Eve

- JA/ NEJ FRÅGOR -

Är du helsvensk? - Hälften

Är du glad just nu? -Skulle kunna vara värre

Har du en hund? - Nej

Har du en katt? - Ja

Har du varit utomlands nångång? - Japp

Har du svarat ärligt på alla frågor? - Absolut

Är du blyg? - Verkligen inte

Ska du ta körkort? - Japp

Ska du tatuera dig/pierca dig? - Snart så!!! 

Vill du har barn? - Ja men vill inte föda det

Hade du kunnat adoptera? - Absolut

Hade du kunnat adoptera bort? - Nej

Har du en egen dator? - Japp

Går du i högstadiet? - Nej

Går du på gymnasie? - Ja

Är dina föräldrar skilda? - Skilda men tillsammans

Mår du bra just nu? - Kunde vara värre som sagt! Lever! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback