You say that I'm messing with your head, all cuz' i was making out with your friend

Hejhej!
Nu är jag hemma från mormor, eller varit det typ en timme.
För övrigt hade bilden i förra inlägget ingen som helst koppling till inlägget, jag satt inte ute på asfalten. Orkade bara inte leta upp en bild. LOL höhö
Jag är så fruktansvärt trött så jag skulle vilja sova, men det ska jag inte!
Ska städa, bädda rent, dammsuga, skura, ni vet alla dom här roliga vardags sysslorna som man längtar efter att göra.
För övrigt så hatar jag Sverige, värsta sommarlovs vädret nånsin. 
Jag vet knappt vad det är för dag heller, jag vill hitta på nånting roligt men finns ju ingeting att göra.
LÄNGTAR TILL GÖTEBORG! 
Men puss iallafall hörs sen
 
Spanien skulle dock sitta för jävla bra!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback