Anything but odrinary

Godmorgon!
Jag blev väckt av att Sara bankade som en idiot på mitt fönster så då var det bara att gå upp.
Satt och mös med dom på altanen ett tag, men så försvann solen såklart.
Nu väntar jag på mat sen ska jag duscha, sen spela ett tag med min syster sen så går jag upp till Sara och Nicke och är nog där resten av dagen och kvällen, vilket lutar åt ingen uppdatering. Sorriiiii. Uppdaterar nog när jag kommer hem.
PUSS!! 
 
Btw, anledningen till att det typ inte kommer upp några bilder på mig själv är att när jag inte gör nånting särskilt så fixar jag mig inte vilket menas att jag bara ser ut som värsta soffpotatisen, och vem vill se det egentligen? 
 
PUSS!! 
 
 
Spanien 2003, här var jag 8 år, like a boss! Med min underbara storebror som för övrigt är i Tyskland! Köp mig nåt fint! TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback