Back to summerparadise with you

God middag! 
Jag vaknade klockan 2 av att Sara slog på fönstrena och försökte skrämma livet ur mig! 
Gick och myste med henne och Mike, efter det gjorde jag och mormor mat. Köttbullar, potatis och sås ifall ni undrade liksom! 
Just nu gör jag ingeting går nog upp till Sara sen om hon tillåter! 
Imorgon åker jag till Robin vid 11-12 och åker hem framåt kvällen så jag ber om ursäkt i för väg för dålig uppdatering eftersom blogg.se appen inte funkar.
Har inte mycket annat att bjuda på just nu så vi hörs senare! 

Grattis i efterskott till fina Matte vill jag säga också, eftersom jag vet att du läser min blogg, huhu ♥

PUSS PÅ ER! 



Jag skulle kunna leka med camwow appen i evigheter ahahahha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback