Dancing in the moonlight

Jag ber så hemskt hemskt mycket om ursäkt att jag varit så oduglig på att blogga så här kommer ett långt inlägg med ett par bilder, men sparar ganska många tills 12 också, kommer ett extra speciellt inlägg då.
Tänka summa ihop vad jag gjort lite!

Torsdag: På torsdagen kom ju som sagt Agnes, jag och Oliver åkte och hämtade henne i kimstad sen så hoppade vi av i ica och köpte lite tjockerier. Efter det åkte vi hem till mig och bara myste.
Fredag: Latade oss hela dagen, duschade sen gick vi på bio. Vi såg chernobyl diaries, läskig film men ganska seg, inget jag skulle se igen! Vi var helt ensamma i hela bio salongen, vilket gjorde allt mycket läskigare. Bion började halv 10 slutade klockan 11 och då väntade Robin på oss utanför. Höll oss sällskap ett tag tills spårvagnen kom sen åkte vi till rese.
Lördag: Vi gjorde inte ett skit, låg och latade oss i sängen verkligen hela dagen! Sen fick vi natt besök.
Söndag ( IDAG ): Vi gick väl upp vid 2 och käkade sen duschade, Agnes åkte vid 6 och då städade jag lite sen gick jag upp till Sara och Nicke. Vi kollade på Helens små underverk och tjockade oss lite till. Sjukt bra film förövrigt. 

Just nu så kom jag nyss hem lyssnar musik och gör inte alls mycket annat. Imorgon åker jag till Robin, får se när jag åker därifrån men bloggar väl på kvällen. Vet att jag är ganska seg på att blogga nu men det är ju faktist sommarlov, man får vara lite upptagen då. 
Har väl inte så mycket mer att säga just nu.. Hörs om en halvtimme! 
Puss! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback