Filmer och serier

 
VARNAR FÖR DETTA KOMMER BLI LÅNGT INLÄGG! 
 
Jag följer och har följt en jävla massa serier. Serier är nästan det enda jag kollar på! Jag ska försöka skriva upp vilka serier om jag kan komma på alla. Ska säga lite vad jag tycker om dom också i brist på annat! 
Vänner - Jag har sett alla säsonger x-antal gånger och har fortfarande inte tröttnat och kommer nog aldrig göra det.
The big bang theory - Här har jag också sett alla säsonger cirka 2-3 gånger, förutom den senaste säsongen som är nu då som jag sett en gång. Jag har precis börjat se om på den och är på Säsong 2.
Chuck - Var länge en av mina favorit serie och är nu på den nuvarande säsongen som går nu, men har dock inte sett klart den.
Sons of anarchy - Följer jag nu, är på säsong 4 som jag snart sett klart och inväntar säsong 5 spänt!
Desperate housewives - Följde jag troget enda till slutet! 
Greys anatomy - Följt enda sen säsong 1 men slutade kolla på den senaste säsongen för jag tyckte dom spårade ur för mycket och förstördes.
One tree hill - Följde tills säsong 9 där jag också tyckte dom förstörde hela. Säsong 8 hade ett bra avslut och dom skulle slutat där. 
Glee - Jag har sett alla säsongerna som finns, och väntar spänt till säsong 4! Haha
Terra nova - En ny serie som precis börjat gå i Sverige, jag laddade ner den innan den kom hit, vet inte riktigt hur jag hittade den men fastnade direkt. Jag rekomenderar den för dom som inte hört talats om den, väldigt spännande och jag hoppas verkligen dom gör en säsong 2! 
How i met your mother - En av mina favorit serier och verkligen längtar till säsong 8! 
The middle - Sjukt rolig serie som jag sett klart på, den är hur kul som helst.
 
Där tror jag att jag sagt alla serier? Har säkert glömt någon men dom där är vad jag följt mest iallafall! 

Och så var det ju det här med kärleks filmer också.. Haha jag är ganska tjejig när det gäller sånna filmer och vill ha mycket mys och kyssar och heartbreak och allt vad det nu är annars är det en dålig kärleksfilm! Så ska försöka ranka mina favoriter!
 
1. The notebook
 
 
2. A walk to remember 
 
 
3. 10 things i hate about you 
 
 
4. Titanic ( ja jag räknar det som en kärleks film! ) 
 
 
5. Dear john 
 
 
6. No strings attached
 
 
Efter dom där blev det faktist jävligt svårt och jag kommer faktist inte på något mer.. Jag har säkert glömt jävligt många bra som jag kommer komma på när jag lagt upp det här inlägget, men jag hoppas iallafall att det hjälpte! Några kärleks filmer jag tycker är absolut odugliga är: Remember me och the vow, vet att många tycker dom är as bra men ärligt talat är dom bara skit! 
 
Nu ska jag iallafall kolla på Mighty Joe Young hörs nog senare puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback