For one so small, you seem so strong

Godmorgon!
Eftersom jag inte har något särskilt intressant att komma med så ska jag bjuda på mina favorit disney låtar! Som faktist gör hela disney filmerna tycker jag! Så aa, lyssna och njut!
 
 
  
 
 
 
 
Det får räcka för nu, även att jag skulle kunna lägga upp miljontals fler låtar! Disney gör dom bästa låtarna, så är det bara! Man blir aldrig för gammal för att kolla på disney filmer.
 
Nu ska jag iallafall ladda ner Joe jätte gorillan, såg jämt den när jag var liten, ni som inte sett den har missat nånting! Och denna sången, helt otrolig, tror den sjungs på swahili eller något men lika bra ändå! Men nu drar jag puss! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Du verkar ju kolla ganska många serier, vilka följer du? Och jag har jätte svårt att hitta bra kärleks filmer så kan inte du typ ranka dina favorit kärleks filmer i vilken ordning du tycker dom är bäst? Tack för bra blogg!

2012-06-27 @ 15:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback