Knowing someone you love don't feel the same way about you, makes you feel a bit incomplete

Godmorgon! 
Förlåt att jag blivit så dålig på att blogga men hade inte tid haha.
Som sagt först igår var jag hos Robin sen när jag kom hem käkade jag sen gick jag, Sara, Nicke och Mike till ICA. Efter det gick vi hem till dom och bara chillade, jag sov kvar där.
Idag vaknade vi väl av Mike vid 6 imorse, och sov väl inte så mycket från då och tills jag kom hem klockan 10.
När jag kom hem så skulle jag duschat men gick och la mig till 12 istället, LOL.
Blir inget sova hos Tina idag heller, dom ska ju åka till Tyskland imorgon bitti klockan 7 och det blir så stressigt om jag ska sova där då. Sover där när dom kommer hem istället! Haha, kommer sakna er ♥ 
IMORGON så är det ju midsommar, firas med släkten.
Idag ska jag bara ta det lugnt, är så jävla trött så ska bara vara hemma.
Sorrii för långt inlägg men det är min blogg så jag skriver och gör vad fan jag vill!
PUSSSS
 
BJUDER PÅ ETT PAR FULING BILDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback