See I don't know why, you crying like a bitch.

Hejhej!
Nyss hemkommen från Agnes!
Blev lite impulsfärgning på mitt hår också, kände att min hårfärg var för jävla urtvättad.
Jag och Agnes chillade och färgade hår och åt kinamat, mys.
Imorgon händer inte mycket annat förutom att jag ska till Adam.
Nu ska jag visa lite bilder på hur allting blev och aa, mitt hår ser ganska lila ut men kan garantera er om att det är det ikke. Och jag har ingen bra dag idag så ni får inga bilder på mitt face HÖHÖ 
PUSS
AGNES



JAG

Sen får ni lite mer bilder på hur det ser ut, eller jävla många kan ni få då, bara för ni är så söta.



Och nu brände jag mig på fittugnen. HELVETE! sakfhasjkf!
Aja snart ska jag äta vitlöksbröd sen spela lite tf2
Hejdå igeeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback