This time lies wont work

Jag är inte mycket för att dela '' känslor '' och yadayada, men något som stör mig så fruktansvärt mycket är lögner!
Alltså inte en enda jävla människa tjänar på att ljuga, visst kanske för stunden tjänar lögnaren på det, men sanningen kommer ALLTID fram, förr eller senare. Så liksom, whats the point?
Säg vad fan det är man vill ha sagt direkt istället för att dra ut på det.
Just nu känner jag mig så jävla irriterad bara.
Om man nu ska tänka igenom liksom '' livet '' eller det man levt än så länge, tänk vad mycket människor ljugit för en, och visst jag är inget helgon, men jag försöker åtminstonde, vilket verkar som väldigt många människor inte ens gör.
VARFÖR?
Som sagt, hellre sårad av sannigen än lycklig av en lögn.
ALLTSÅ! Jag blir galen, kan alla bara sluta ljuga om allting?
Okej bra att vi är eniga.
och sen tänkte jag bara dela med mig av en väldigt fin låt för att avsluta detta bittra inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback