What are words if you really don't mean them when you say them?

Var tvungen att stjäla denna från Sjöggis för jag är så uttråkad! 

 

Personligt:

1. Ditt fullständiga namn? - Jennie Maria Margareta Frisk
2. Korrekt ålder? - 17
3. Längd? - 155 cm höhö långa jag

4. Vikt? - 50 kg
5. Smeknamn? - Ingeting tror jag? 
6. Vart bor du? - Skärblacka!
7. Vad gör du på fritiden? - Umgås, hänger, chillar! Hahahah
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - En jävligt kort tjej med rött hår antar jag?! 
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - Min näsa eller längden
10. Vad är du mest nöjd med? - Fyfan ehm.. Jag vet inte? 
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - Vill väl tro att jag är snäll och pålitlig?
12. Vad vill du jobba som äldre? - Privatkock!
13. Hårfärg? - Rött
14. Ögonfärg? - Gröna
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Hmm.. Tror jag sa det på förra sån här grej, men jävligt envis.
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - Nej det kan jag väl inte göra
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Lagom tycker jag! 
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Mascara
19. Någon vana? - Det är väl kolla mobilen så fort jag vaknar haha
20. Lyckotal? - 11

Specielltvänner/folk:

21. Vad heter din bästa vän? - Jag har ett par, men den mest långvariga som alltid varit är Sara
22. Hur många nära vänner har du? - Ett par
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Haha nae

24. Vet många personer vem du är? - De jag vill ska veta!
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Haha neeej!
26. När var du senast med någon kompis? - Imorse.
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Hahaha nae
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Sara skulle jag tro
29. Vem sov senast hos dig? - Agnes

Romantik:


30. Vill du ha ett förhållande? - Om det är med rätt person? Lol gay svar höhö
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Äldre
32. Är du kär? - Kanske det
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - Ja
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - Just nu? Nja
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Till graven
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Lagom haha
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Ja
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Haha ja  
39. I din klass? - Kanske


Från kram till sex:

40. Har du kramat motsatta könet? - Nej, vågar inte.. Haha ja.
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Många gånger!
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - Japp.
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - Japp.
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - Haha ja.
45. Har du pussat den du tycker om? - Yes
46. Har du pussat någon inför folk? - Men jaaa, sega frågor
47. Kysst någon inför folk? - Japp
48. Hånglat inför folk? - Yes
49. Vem var ditt första hångel? - Fredrik Fors! Haha i typ trean? 
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - 1 tror jag.. 
51. Vem är ditt bästa strul? - Fyfan, hatar sånna här frågor, elakt mot den man inte säger! Så säger inte.
52. Och vem är ditt senaste? - Robin
53. Ditt snyggaste hångel? - Dom flesta var väl snygga annars ingen mening med att hångla?
54. Skäms du över att hångla inför folk? - Haha nae
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - Nope
56. Haft sex överhuvudtaget? - Jaa
57. Hur gammal var du första gången? - 15
58. Hur gammal vill du vara första gången? - Bara man känner sig redo tycker jag det är lugnt, men inte tidigare iallafall
59. Blivit dumpad efter sex? - Nope
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Haha ja
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - Neej


Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? - Spindlar, höjder, mörker
63. Har du någon allergi? - Nepp
64. Vad tänker du på innan du somnar? - Det mesta som man kan tänka på!
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - Han va la snygg! Skoja men vettifan, är väl olika beroende på vem man kollar på


HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!

66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Tycker om skulle jag tro
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Beror väl på vilket humör man är på
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Min bästa vän
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - Tänker väl på killar ganska ofta! Huhu

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. Vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. Runkar du regelbundet? -

Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - Inget lät ju nice men.. Icke tror jag då! 
75. Vänskap eller förhållande? - Vänskap
76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - Haha men vad fan.. Snyggaste måste jag väl säga och försöka stå ut, ytliga jag!
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - Underkläder 
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 7

Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? - Tror jag nog
81. Isåfall vem då? - Typ, the rocks fru? Hahaha
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - Ha sex, runka, ragga
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Neeej haha
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - Ja
85. Kunna sova ute på vintern? - Njae tror jag inte
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - USA
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Verkligen inte 

 

Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - Verkligen inte
89. Vad klär du dig i oftast? - Jeans, linne och tjocktröja
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - Njae
91. Klär du dig dyrt? - Nepp
92. Vad kör du på: Fatta inte frågan? Haha lol


Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - Hm.. Min pluttis bebis
94. Haft sex? - Nope
95. Fått en kram av en helt okänd? - Nej
96. Ringt någon? - Ja
97. Blivit uppringd? - Ja
98. Funnit kärleken? - Haha nae
99. Kollat på google? - Japp

SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta? - Ingen aning, 20-25 min kanske, dock ganska sega frågor!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback