Where do you go when you're lonely?

Hejhej!
Förlåt att jag inte uppdaterat idag men har inte varit hemma.
Först var jag hos Robin, drog när han skulle åka och jobba.
Efter det gick jag ut med Sara och co. lekte lite haha, sen gick vi in, myste, chillade och kollade på en så jävla bra film som jag bara måste rekommendera!
Gridiron gang, för jävla bra!
Verklighets baserad är den med, vilket vi alla vet gör alla filmer en aning bättre haha.
Ska inte förstöra vad den handlar om utan '' gå och hyr den '' nu, eller så kan ni ju ladda ner den om ni är olagliga..
Nu ska jag lyssna musik och bara chilla innan jag går och lägger mig, imorgon kommer kanske Agnes, sånt som märks!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback