Fina människor ♥

Hejhej! 
Vet att jag har varit borta länge och inte skrivit osv men haft så mycket annat för mig.
Nu ska jag skriva om något jag inte tänkt skriva om men nu gör jag det iallafall!

Förra veckan var jag på sjukhuset, inga detaljer eller något men det är lungt för att lugna era nerver! Iallafall, hade världens finaste och gulligaste sjuksköterska. Hon var försiktig med kanylerna, sprutorna, höll min hand när jag hade ont och när jag grät. Sa åt dom att ta det försiktigt när smärtan var lite för mycket. Bara så fin var hon. Nu när jag har kommit hem från några dagar borta hos Tina och Kristoffer hade jag fått ett brev från sjukhuset, antog jag skulle dit igen eller något men såhär stod det: 
 
 
Hon tog sig tiden att skriva till mig och säga såna här fina saker. Jag blir så glad av att veta att det fortfarande finns hopp för mänskligheten. Goda människor existerar! Praise the lord! Haha
 
Tummen upp för godhjärtade och fina sjuksköterskor och människor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback