I am not a child now, I can take care of myself

Jag skriver VÄLDIGT SÄLLAN om känslor osv för jag tycker det är så jäkla jobbigt och ovärt så tänkte dela med mig av något som pågår i mitt pytte lilla huvud nu, haha, så får vi se om jag publicerar detta eller inte.
Vet direkt inte vad jag skriva ändåå..
Just nu har jag en sån där konstig period då jag inte riktigt kan få pli på någonting i mitt huvud.
Känns lite som att det är någon annan som är i min kropp och jag bara går bredvid och tittar på, fattar ni grejen? Haha asså vet inte ens riktigt vad jag försöker förmedla. Nu är jag i en lite lost period, vet inte riktigt vad jag gör, vill osv. Bara glider genom livet utan att tänka på ens vad det är jag glider genom, bara liksom hänger på.
Och detta är inte menat till att vara något jäkla depp inlägg, för deprimerad det är jag absolut inte. 
Känner mig bara lite, borta. Vilsen? Haha
Jag är inte missnöjd med mitt liv eller något. Jag har fin familj, fina vänner, och någon som bryr sig om mig. Jag är nöjd. Men något är det som fattas iallafall. Vet inte än vad det är. Så osäker på allt. SUCK. Nu står det stilla, vet inte ens själv vad jag yrar om?? Om inte jag fattar hur ska ni fatta? Hahaha. Lär nog publicera detta ändå så kanske det är någon av er som kan få pli på mig? 
Jag tror bara jag behöver någon som kan sätta mig på plats. Säga att allt inte är så konstigt och knäppt som det känns och verkar. Att det faktiskt är helt ok. 
Undra om man någonstans mellan dessa rader förstår någonting. Förstår du? 
 
Tumblr_lyqm061ot61qhos5po1_500_largeTumblr_lxo5w45sao1qazstso1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback