STOP, hammertime

Jag är så trött på att blogga om så betydelselösa saker. 
Saker som inte ens NÄSTAN är roligt att läsa, ärligt talat förstår jag inte ens varför ni läser min blogg? Haha
Jag har ingeting att skriva om men ändå skriver jag, för skrivandets skull. Hm.. 
Okej ska jag komma på något att skriva om. HM!
Kan skriva att jag har världens finaste vänner och familj. Och får ju inte glömma min fina pojkvän. Japp, jag vet att du läser! FIN ÄR DU, PUSS ÄLSKLING
 
Kan skriva lite dagens?
Dagens humör: Trött!
Dagens roligaste: Att Agnes skrivit Liverpoop istället för pool, ja min humor.
Dagens godaste: MORMORS KÖTTBULLAR ♥
Dagens hiss: Min mamma och pappa
Dagens diss: Sluta sent
Dagens låt: Wedding dress - Matt Nathanson
 
NU VET JAG VERKLIGEN INTE VAD JAG SKA SKRIVA MER! 
Just nu sitter jag här med handduk runt huvudet, som en baws, och ska kolla på alla serier jag har missat nu när jag varit borta ett par dagar. Sons of anarchy, new girl, big bang etc. Har redan tagit igen på alla bloggar jag inte läst. 
Efter det ska jag sova, ska stå i disken hela dagen imorgon i köket med Marcus, TAGGA! Eller? 
Aja detta blir nog sista inlägget för ikväll så hörs vi imorgon, LOVAR! 
PUSS!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback