LIST LIST LIST

Dag 8  En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
 
OJ! Hm.. Jag biter på naglarna, jag kan sluta om jag vill haha men jag har bitit så jävla länge så mina naglar blir inte hårda så ovärt att låta dom växa då.
Jag sover också jävligt mycket och länge haha, vilket enligt mig kan vara en dålig vana. Hade hellre varit morgonpigg och hinna med mycket om dagarna. Men jag ÄLSKAR att sova! 
Jag har faktist ganska många dåliga vanor haha och jag vet att jag bara skulle välja en men nu fick ni två snäll som jag är!
Jag har också gjort en egen kategori för den här list saken så om ni missat någon dag är det bara att gå in på kategorier och sen välja LIST LIST LIST! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback