LIST LIST LIST

Dag 1  En bild på mig + 10 fakta om mig.

 
 
Fyfan 10 fakta det blir jävla svårt...
 
1. Jag biter på naglarna, HÖHÖ GROSS VET. Mest när jag kollar på film och det är spännande.
2. Där tog det stopp.. Ööööhhh.. Jag litar typ inte på något någon säger haha. Jag kommer tro att 97% av det som du säger till mig är löööögn.
3. Det jag tycker om mest att göra på fritiden förutom umgås med kompisar är kolla på serier. Skulle seriöst kunna låsa in mig på mitt rum ett par veckor och bara kolla på serier, helt underbart.
4. Jag tycker inte om godis så mycket. Chips osv är min grej!
5. Jag kan sitta och garva åt mig själv. Bara för jag är så jävla rolig HAHA, skoja. Eller?
6. Jag ÄLSKAR att sova. Om jag skulle få skulle jag seriöst kunna sova cirka 20 timmar om dagen.
7. Jag tycker att mjölk är den bästa drycken som finns i hela världen, punkt slut.
8. Jag är inte så jävla mycket för att handla nya kläder osv, tycker bara det är jobbigt.
9. Jag tycker om att spela spel. Tv-spel, pc, brädspel, multiplayer, single player, you name it! Något jag dock aldrig varit en jävel på är COD, CS och såna spel, reagerar inte tillräckligt snabbt för att kunna överleva och det gör mig galen så spelar helst inte såna spel! 
10. SISTA DÅ! hmmmmmmmm! Kommer fan inte på något mer.. Okej! Jag har ett så otroligt dåligt självförtroende att det nästan är sorgligt haha!
 
SÅÅ! Färdiiig skönt som fan! Nu ska jag lägga mig i sängen så detta får bli sista inlägget för idag PUSSHEJ! 


Kommentarer
Postat av: C

Såg att du blogga, jag måste säga att finns det något härligare än en tjej som är som dig? Även om du nu inte tror mig så, är det sanningen. De flesta killar tycker det är awesome! :)

2012-10-21 @ 22:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback