Min första kärlek

Dag 2  Min första kärlek

Ohfan hmm.. Vart ska man börja?
Min första riktiga kärlek var Martin.
Träffades när vi gick på Mosstorp och blev tillsammans 9 December 2008, tog väl slut runt 2011? Men '' höll på '' med varandra tills Januari i år typpppp!
Asså vet inte ens vad man ska säga? Vi var med varandra ungefär 24/7 i 3,5 år vilket nog var en av anledningarna till att det tog slut, för mycket av varandra är aldrig bra! Var också jävligt mycket avundsjuka inblandat.
Kan med handen på hjärtat säga att det var den bästa och värsta tiden i hela mitt liv. 
Jag är glad att den är över men också glad över att den hände! Lärt mig mycket. 
Det känns jävligt konstigt att lägga upp bilder men får väl göra det tack vare denna punkten! Har några gamla kvar tror jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback