Schools out

Hejhej mina kära!
Kom precis hem från en runda på stan med min fader kollade vinter skor men hittade inga och orkade inte direkt leta så ska kolla lite på nätet.
Igår var det jävla trevligt, god mat, fint folk och skräck filmer, kan det bli bättre?
När jag och Agnes kom hem där ifrån så däckade vi typ direkt, as trötta.
 
Idag ska jag bara ta de lugnt, har feeeeettt ont i magen.
Ska ta igen på alla serier jag missat den här veckan jag har varit borta.
 
Är också jävligt arg på min jävla bror och hans dumma kompisar som tog min dator. MIN DATOR! Och fan lanade på. Jävla lanbögar. Tog åtta år att leta upp min internet sladd och skit så nu har jag bytt lösenord också. Jävla skitungar.
 
Nu ska jag börja ladda ner mina serier så ses senare då jag också ska göra listan! 
PUSS!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback