You can't really do a damn thing

Godmorgon! Blev precis väckt, skönt det hade sovit bort hela dagen annars.
Har inget planerat idag så får se om det bara blir chill dag och mysa eller om jag gör något annat. Blev bjuden på fest men skiter nog i den.
 
I brist på annat just nu så lägger jag upp 100 sanningar LOL.
PUSS!
 

Senaste:

1. Dryck: Vatten

2. Telefonsamtal: Kristoffer

3. Sms: Förlåt! Somnade igår

4. Sång du lyssnade på: Där jag hänger min hatt

5. Gången du grät: Jag har INGEN aning faktist. Ett par månader sen? Det gills väl inte om jag gråter för man skrattar?

 

Har du någonsin:

6. Dejtat någon två gånger: Dejtat och dejtat...? Vad innebär ens dejtat lol

7. Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet om

8. Varit kär: Jo det har jag väl

9. Förlorat någon speciell person: Ja

10. Varit deprimerad: Det har vi nog alla någon gång

11. Varit så trött att du somnat sittande: Hänt ett par gånger att jag nickat till i skolan

12. Bråkat med din mamma: Ja

13. Bråkat med din lärare: Inte bråkat direkt

14. Varit utomlands: Ja 

 

Förra året har du:

15. Lärt känna en ny person: Tror jag nog

16. Fått ditt hjärta krossat: Det fick jag nog också tror jag

17. Skrattat så du börja gråta: Gör jag nästan varje dag

18. Träffat någon som har förändrat ditt liv: Många

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Turligt nog vet jag det nu

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha jo det har jag väl

21. Pussat någon: Jadå

 

Blandat:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Inte varit inne på msn på evigheter. Tror till och med den är spärrad

23. Hur många barn vill du ha: 3 om jag nånsin kommer över fund med att föda dom haha

24. Vill du ha några husdjur: En Siberian Husky NU! 

25. Vill du ändra ditt namn: Nej

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Minns inte..

27. Vilken tid vakna du idag: När telefonen ringde runt... 11? 

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Pratade i telefon

29. Har ditt liv förändrats mycket de senaste månaderna: Inte överdrivet mycket

30. Senaste gången du träffa din pappa: Igår

31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Sluta tro att alla ljuger hela tiden haha

32. Vad lyssnar du på just nu: Ljudet av min dator fläkt

33. Har du någonsin pratat med en persom vid namn Jens: Ja 

34. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag är så jävla täppt i näsan

 

 

Om dig:

35. Vad är ditt namn: Jennie Maria Margareta Frisk LOL

36. Stjärntecken: Stenbock

37. Kille eller tjej: Tjej

38. Grundskola: Parkskolan, Rudolf Steiner skolan, Mosstorp

39. Gymnasie: Anders Ljungstedts gymnasium

40. Önskat yrke i framtiden: Inte riktigt bestämt mig än

41. Hårfärg: Svart/Rött

42. Långt eller kort: Mellan

43. Längd: 1,55... Haha CUZ IM A DWORF

44. Vad gillar du gällande dig själv: Hmm.. Att jag nästan alltid lyckas sätta ett smile på mitt ansikte haha

45. Piercings: Ingen just nu

46. Tattoos: Snart så! 

47. Höger eller vänster: Höger

 

Din första:

51. Operation: Aldrig opererats.. Men snart så tror jag.

52. Piercings: Öronen

53. Tatueringar: Ingen än

54. Närmaste vän: Sara

55. Sporten du spelar/spelat:  Fotboll

56. Husdjur: Katt

57. Vaccination du minns: Svininfluensan, stelkramp

58. Konsert: Alicia Keys i Stockholm

59. Förälskelse: Martin

60. Alkohol du drack: INGEN aning

 

 

Just nu:

61. Äter du: Ingeting

62. Dricker du: Ingeting

63. Är du påväg att: Gå och äta

64. Lyssnar du på: Fortfarande ljudet av min fläkt

65. Väntar du på: Inget särskilt

 

Din framtid:

66. Vill du ha barn: Absolut

67. Vill du gifta dig: Absolut

68. Karriär i åtanke: Ne ska bli hemmafru! Lol jk 

 

Vad är bäst med motsatta könet:

69: Läppar eller ögon: Ögon

70: Kramar eller pussar: Båda! 

71: Kortare eller längre: Längre, om man är kortare än mig är man dvärg.

72: Yngre eller äldre: Äldre

73: Romantisk eller spontan: Romantisk

74: Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar anyday

75: Tatueringar eller piercingar: TATUERINGAR! 

76. Känslig eller inte: Lagom

77: Ragg eller förhållande: Just nu... Ragg tror jag

78: Bråkstake eller tveksam:  Förstår inte frågan? Inget utav det

 

Har du någonsin:

79: Kysst en främling: Haha ja

80: Gjort något sjukt spontant: Jodå

81: Tappat glasögon eller linser: Har inget utav det

82: Haft sex på första dejten: Vad är första dejten? VEM DEJTAR ENS? 

83: Krossat någons hjärta: Har fått det sagt till mig ja

84: Har någon krossat ditt hjärta: Ja

85: Har du blivit arresterad: Arresterad och arresterad.. Hemskjutsad

86: Dissat någon: Ja men tycker inte om att göra det haha

87. Gråtit när någon dött: Alldeles för många gånger

88. Gillat din killkompis: Vem har inte? Har ni sett mina killkompisar, grr! Hahaha

 

Tror du på:

89. Dig själv: Alltid

90. Mirakel: Nej

91. Kärlek vid första ögonkastet: Attraktion vid första ögonkastet ja. Kärlek? Nej

92: Himlen: Nej

93: Tomten: Jaaa! Nordpolen here I come

94. Att kyssas på första dejten: Alltså vad är det med det här med dejter egentligen? Men oookeeej

95. Änglar: Nej

96. Dina vänner: Absolut

97. Den personen du umgås väldigt mycket med: Ja det är klart

 

Svara ärligt:

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Vill man så kan man, inte svårare än så

99: Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj

100. Att posta det här är dina 100 sanningar:  Ja? 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback