Running through my veins

Visste du att..
att jag vill ha - TATUERING NU!
att min senaste kyss - inte något särskilt
att jag lyssnar mest på - det mesta!
att jag pratar - lite för mycket
att jag inte gillar - lögnare
att min första riktiga kyss - var under tvång
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är - en känsla ingen livsstil VISSA BORDE LÄRA SIG DET
att jag gillar att - sova
att jag alltid kommer att - vara kort som en dvärg
att jag är hemligt förälskad i - Michael Copon

 




att sist jag grät var - minns inte ens
att min mobiltelefon är - min skatt
att när jag vaknar på morgonen - vill jag somna om
att innan jag går och lägger mig - startar jag vänner
att idag har jag - varit i skolan
att jag just nu tänker på -  om jag ska gå och sova en stund
att i kväll ska jag - kolla på pirates of the caribbean!
att i morgon kommer jag - servera i skolan
att jag hoppas - att mitt hår blir bra på fredag

Har du:
Någon som förstår dig? flera stycken
Någon som du saknar? samma här
Någon som du hatar? hatar är väl att ta i.. men ja
Vem kramade dig senast? Felicia
Vem pussade dig senast? secret
Vem ringde dig senast? Tina
Vem ringde du senast? Morfar
Vem var hemma hos dig senast? Sara
Vem var du hemma hos senast? Sara
Har du några kärleksproblem? det tycker jag väl inte?
Har du pratat med någon idag? nej jag var knäpptyst hela dagen i skolan!
Har du gråtit idag? nope
Har du skrattat idag? lite kanske

Jag:
Är singel? absolut!
Svär ofta? för ofta
Sjunger i duschen? kan hända
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? jag äger ingen pyjamas, men om jag hade visst!
Skrattar åt dina egna skämt? jag är den enda som skrattar åt dom
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? absolut

Har du:
piercingar? nope
Syskon? 3 stycken
Jobb? nepp
För många vänner? ja fy, ska göra mig av med ett par stycken snart
Rymt hemifrån? nae det tror jag verkligen inte
Färgat håret? allt för många gånger
Bra självförtroende? det går väl i vågor!
Sagt "jag älskar dig" till någon? japp
Varit kär? kär i livet
Gjort något olagligt? vågar inte säga, farbror polisen kanske tar mig!
Somnat i skolan? nästan
Brutit ett ben? aldrig
Tappat bort mig i min hemstad? hha ja
Sett en fallande stjärna och önskat? foshooo!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? alldelllless för många gånger
Smugit ut utan lov? ja
En hemlighet som ingen annan vet? hm.. Sara vet alla mina hemligheter så nej
Sovit en hel dag? många gånger
Somnat gråtande? ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nein
Blivit generad inför folk? ja haha
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej
Ätit musslor? nej
Varit på en festival? japp!
Haft ett förhållande i under en månad? när man var liten
Blivit kallad player? många gånger
Färgat ditt hår svart? ja haha

Vad:
Längtar du till mest just nu? fylla 18!!
Ska du göra i helgen? myskväll med mina fina
Har du för kläder på dig? jeans och halv lång ärmad svart tröja haha


Gjorde du igår? var i skolan, kollade one tree hill
Ska du göra i sommar? utomlands förhoppningsvis
Åt du senast? köttfärslimpa potatis och sås
Har du för mobil? iPhone 4s
Vad köpte du senast? något onyttigt i bet
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? börja dansa och jubla! skoja men vettifan kan inte tänka mig det

Vem/vilka:
Slog du senast? säkerligen min bror
Fick du sms från senast? Johan
Pratade du med? min far
Skulle du kunna göra allt för? Sara
Var du med senast av det motsatta könet? utanför skolan var det väl Nicke med Sara
Kan du lita på mest? Sara
Vet mest om dig? Sara
Sov du tillsammans med senast? Hm..

Allmänt:
Har du pussat en groda? nej I DONT NEED A PRINCE
Kan du hjula? önskar jag kunde!
Biter du på naglarna? japp
Är du EMO? everyday im cuttin
Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa en bil, tatuera mig som fan
Skulle du kunna hoppa fallskärm? aldrig
Har du sjungit inför publik? nej
Följer du mode? verkligen inte
Är du hungrig? proppmätt
Är du blyg? inte ett dugg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback