You're the voice I hear inside my head

Hejhej!
Ber om ursäkt för dålig bloggning men idag har vi firat min pappa som sagt och så kom min bror och Tina så vi har bara myst och fikat.
Just nu kollar jag tatueringar och lyssnar på musik ska nog spela snart.
Det är helt sjukt hur sugen jag är på att tattuera mig, vill göra det NUNUNU!
Men inte långt kvar nu, tjoooohooo!!
Här är ett par jag nästan är helt hundra på att göra, men lite annorlunda.
 
Denna på magen fast med lite annorlunda grejer, men ungefär lika stor
 
 
Denna på ryggen
 
 
Och så ska jag ha en på handleden men inte helt hundra hur den ska se ut än, NU VET NI HÖHÖ puss!!! Och så ska också jag och min älskade bästa vän Sara göra en varsin som det står '' One soul two bodies '' ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback