DAG 1

Dag 1 Lite om mig själv
 
 
Okej hmm.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva men får göra mitt bästa!
 
Jag heter Jennie Maria Margareta Frisk, 18 år, bor i en liten håla som heter Skärblacka, där jag trivs väldigt bra så käften alla pessimister. Jag bor tillsammans med min mamma, pappa, lillebror och lillasyster. Har också en storebror som flytt nästet och bor i Norrköping med fina Tina.
Jag går restaurang och livsmedels linjen på Ljunkan i Linköping, helt ok!
Jag är jävligt lat och serie beroende. Lyfter inte på röven om jag inte absolut måste.
Jag är typ 5 cm längre än en dvärg.
Jag har ingen jävla fantasi så det är as svårt att komma på nånting att skriva om mig själv, + är jag en sån tråkig människa haha.
Jag har en ganska stor släkt, 3 mostrar, en faster, 2 morbröder och 16 kusiner. Tror det är lite därför jag tycker om att vara själv, så van vid massa människor osv. Dock älskar jag min släkt mest! Finast.
Jag har en underbar pojkvän sen 6 månader tillbaka. Han är 30 cm längre än mig så jag ser ut som en dvärg bredvid honom hahaha.
Jag tror inte jag kommer på något mer nu... PUSSHEJ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback