DAG 4

Dag 4Det här stör mig
 
Det här är svårt men hmm.. Mest lögnare och skrikiga tjejer haha.
Finns nog inget jag hatar mer än skrikiga tjejer. Och då menar jag inte tjejer som är lite högljudda utan tjejer som verkligen typ skrattar aaaas högt bara för folk ska kolla på dom osv. NI FATTAR NOG VAD JAG MENAR. Vi har alla träffat såna tjejer.
 
OH KOM PÅ EN TILL SAK NU!
'' Belibers '' som verkligen blir svin arga så fort någon kritiserar Justin Bieber. Om man säger typ: Nä han gör inte så bra musik. Så svarar dom ALLTID: ASSÅ du är så jävla omogen och avundsjuk bara för han är allting du önskar att du var blablalblblabla. Det är så irriterande. Acceptera att alla kan ha olika åsikter OKEJ? Bra då lämnar vi det ämnet ha en bra dag pusshej!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback