DAG 5 & 6!

Dag 5En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig själv
 
Denna är väl hyffsat ny! Orkar inte ta en, puss
 
 
  • Jag älskar att färga håret. Känner mig så fräsch i nyfärgat hår.
  • Jag är så överdrivet jävla kort. Tack gener.
  • Jag älskar serier. Det är bland det bästa som finns
  • Min favorit serie är och kommer alltid vara vänner
  • Jag är inte en sån jävla fantast av godis. Älskar ostbågar, chips och liknande! 
  • Jag är så jävla trött på all min musik, hittar inte någon låt jag kan lyssna på.
  • Jag har jätte svårt för att komma på massa såna här jävla punkter
  • Jag ÄLSKAR stora hundar. Så jävla gosigt.
  • Jag önskar den här listan var slut nu
  • Jag är en alien. Nej men NU FÅR LISTAN VARA SLUT.
 
Dag 6 10 saker jag gillar
 
Assååå vaaaa jag hatar listor det är så svååårt!
 
  1. Stora hundar
  2. Chips
  3. Min familj
  4. Min pojkvän ( oftast ) ( när han inte är dum ) ( puss på dig ) 
  5. Mina vänner
  6. Mörkgrön
  7. Rött hår
  8. Spela dator spel
  9. Duscha
  10. Sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback