Im kicking the curb

Hejheeej!
Jag lovade ju att försöka börja blogga igen men har sån bloggtorka och ingen motivation alls! Har ju verkligen ingeting att skriva om?
Okej nu ska jag visa exakt hur min dag ser ut VARJE DAG! Förutom helger, då jag är med Kristoffer
 
* Går upp cirka 06:00.
* Sminkar mig
* Åker till skolan/praktiken
* Kommer hem vid 17:00
* Tittar på någon serie
* Ringer Kristoffer vid cirka 21/22:00
* SOVER
 
Samma rutin, varje dag. Fett tråååkigt. Ibland duschar jag också.
Vad ska jag ens skriva om ifall det där är mina dagar? Haha as intressant. '' Hej bloggen idag gjorde jag samma sak som igår och iförrgår! ''
 
Hmm.. Jag kan ju inte heller skriva om något jag '' brinner för '', för jag brinner inte för något alls. Det enda som intresserar mig är serier och ännu mer serier. Ska vi prata om det? Nää..
 
Vill ni veta en kul sak? Jag har aldrig någonsin lagt upp ett inlägg utan en bild! Jag hatar inlägg utan bilder inte roligt att läsa då.................................... hejdå
 
MEN AA JAG ÄR SERIÖS PÅ BILDEN, VILLRU?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback