Hårfärg??!

Godmorgon!
Jag tänkte faktiskt börja blogga igen, kuuul va??
Så vad är nytt då? Jag har börjat jobba, typ det som är nytt, och tagit studenten då självklart, men de lär ju de som läser den här bloggen redan veta.
Jag har jobbat 96 timmar under loppet av 8 dagar. Sliter lite på kroppen kan jag ju lova, men det är skönt att göra något annat än bara ligga hemma och slöa. Och jag trivs med både de jag jobbar med och kunderna.
 
Anyways, tänkte ju som sagt färga håret igen men problemet är ju att jag vill ha alla hårfärger som finns i hela världen typ haha och jag KAN INTE bestämma mig. Help me please.
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Fu har en svägerska nuuuu! Ganska nytt mohahaha! Roligt att du bloggar igen snutt❤️

Svar: Just det! Att jag kunde glömma det ;) haha tack pluttisen då får du följa flitigt då! ❤️
Jennie Frisk

2014-08-05 @ 12:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback