I knew that I found a home for my heart

Tänkte faktiskt ägna ett inlägg till någon som ljusar upp min vardag så himla mycket.
( Ett lite annorlunda inlägg, lite mer personligt. Ganska dålig på att vara personlig faktiskt. )
Som jag kanske inte alltid ger den uppmärksamheten och kärleken han är värd, men gud vad mycket jag känner för den killen. 
Jag är väldigt bra på att vara lite avvisande. Till och med efter 15 månader. Det är fortfarande liiiite svårt att släppa in någon helt, men gud vad jag försöker , och det hoppas jag du vet. 
Jag är bra på att göra upp scenarior i mitt huvud, som liksom inte finns haha. Jag kan vara en så jobbig flickvän. 
Men du gör mig hel, det gör du verkligen. Förlåt för att jag kan vara som jag är ibland, men tack för att du står ut med mig, tack för att du inte tappar tålamodet. Ge mig tid, så kommer vi ha det bästa som en människa kan ha. För du är verkligen anledningen till att jag vaknar på morgonen och somnar på kvällen. 
 
'' I'm sorry I don't understand
Where all of this is coming from
I thought that we were fine
Your head is running wild again
My dear we still have everything
And it's all in your mind ''
 

Det där är verkligen så jag haha. Hittar på grejer som egentligen inte är problem alls. Jag är rädd för att behöva någon så mycket. Jag lovar att bättra mig så länge jag är din och du min. 
 
Jag älskar dig så himla himla himla mycket och jag hoppas du kan överse alla dumma saker jag sagt och se det fina istället.
 
Alone I'm broken, but with you I'm complete. ♥
 
And then...
2 kewl 4 skewl ♡ | via Tumblr
Quote
 

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Så himla fint skrivet hjärtat❤️ Du är så himla underbar älskling jag ser allt det fina vi har tillsammans. Förlåt för att jag kan vara jobbig ibland men är så glad över att du är min och ingen annans. Du gör så att jag vill vakna på morgon för att läsa dina sms på morgonen det finns inget bättre att vakna till jo en sak kom jag på nu och det är NÄR DU LIGGER OCH HÅLLER OM MIG NÄR JAG VAKNAR! Jag älskar dig mest av allt i hela världen du är mitt allt ! Puss på dig älskling !

2014-02-11 @ 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback