It's okay

Godkväll!
Vart seg på att blogga för jag helt enkelt inte haft lust.
Tänkte skriva lite innan jag går och lägger mig bara.
 
Just nu känner jag mig typ, utmattad. Fast jag inte gjort nånting. Känns som jag typ är ledsen utan anledning haha. Men ska till Stockholm imorgon med mina fina vänner så det gör så det hela känns en aning bättre.
Känner press för allting och ingenting, får hoppas det går över men lär väl bara bli värre ju närmare balen och studenten jag kommer.
 
Ska iallafall åka och titta på årets kock imorgon sen kommer prinsen och delar ut pris till den som vinner ( ska hjälpa Agnes ragga på prinsen, lätt som en plätt ) sen efter det går vi iväg och äter och kanske vandrar runt lite sen åker vi hem igen.
 
Nu ska jag sätta på vänner ( as usual ) och sen sova så puss och godnatt på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst

Svar: <3
Jennie Frisk

2014-02-07 @ 16:25:21
URL: http://mikkistuisku.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback