We'll be shooting stars just passin' by

Godkväll!
Jag sitter och kollar lite weheartit bara och lyssnar på musik. 
Det är helt sjukt hur snabbt gymnasiet har gått, känns som det nyss börja och så tar vi snart studenten. Ärligt talat är jag hur taggad som helst samtidigt som jag är helt otrolig jävla livrädd.
Vad kommer hända? Vart kommer jag hamna? Vad kommer jag göra? Kommer jag träffa mina vänner? Kommer jag bo själv? 
Allt känns skit jobbigt haha. Det som känns konstigast är nog att flytta hemifrån. Jag HATAR förändringar. Jag tycker det är så jävla hemskt haha. Shit, first world problem. 
Känns som jag inte riktigt är redo fast jag ändå längtar, fattar ni? Haha
 
Iallafall, när jag väl flyttar hemifrån vill jag ha ett mysigt hem. Inte med bara massa svart och vitt. Helst lite jordiga mysiga färger, massa ljus, kuddar, och filtar! Myyyys. Hihi
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback