Sorriiii

Godkväll!
Just nu ligger jag i sängen och kollar face off och bara slöar.
 
Bloggandet gick inget vidare i helgen för det var helt omöjligt att göra det från telefon.
Deras app funkar inte  ( chock.. ) och när man försökte blogga på deras sida från safari på telefon så laggade allt bara sönder. Tur att ni överlevde ändå.
 
Asså när jag inte är vid datorn så har jag typ 200 olika saker jag kan tänka mig att blogga om men sen när jag sitter här så blir det liksom, DUUHHHH. Hjärnstopp. Ska göra listan snart också så får vi se om det blir något mer bloggande efter det, annars hörs och syns vi imorgon!
 
 
Bjuder på en snygg gammal bild på mig och Agnes ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback