GLOSSYBOX ♥

Hej mina finisar!
Asså äntligen kom den, blev så super glad när jag fick sms om att hämta den!
Detta var ju som sagt min första glossybox och jag blev SUPER NÖJD! Känner att allt som kom i den är användbart och tycker allting var jätte bra. Detta var vad jag fick i min glossybox! 
 
1. Teeez trend cosmetics - Beautiful flat stiff brush
 
 
2. Absolute new york - Perfecting eyeshadow primer
 
 


3. Benefit cosmetics - It's potent! Eye cream
 
 
4. Claudia cosmetics color nails - i färgen 102-809 ( lila/mörkröd ) 
 
 
 
 
5.  Makeupstore - Eyedust i färgen Demon
 


6. The body shop - Drops of youth ( Detta var i en sample format, alltså i en liten provpåse ) 
 
 

7. Makeupstore - Makeuprådgivning för dig och en vän! 
 
 
 
 
Detta var alltså det jag fick i MIN glossybox, det är lite olika saker för olika personer, men jag känner att denna passade perfekt för mig, super nöjd! Längtar redan till min nästa glossybox, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback