The sims 4

Hejsan! 
Tänkte skriva en liten snabb recension till sims 4 innan jag sover. 

Har nog ALDRIG blivit så besviken på ett spel som jag blev på detta. 
För de som spelat sen början vet hur det utvecklats genom åren från sims 1-3, och ärligt talat känns the sims 4 ungefär som en blandning mellan sims 1 och 2. Grafiken på " gubbarna " och möblerna är absolut förbättrat och lite mer verklighetstroget, men thats it. Det är samma sak som förr. Inga nyheter, inget spännande. Det är t.om saker som tagits bort, 89 saker läste jag att de tog bort. Detta spel är ett bullshit-move för att mjölka ut sina användare till att köpa alla 1000 expansioner de kommer komma ut med för att man ska kunna njuta av detta spel till fullo och känna att det har förändrats överhuvudtaget. 
Funderar ni på att köpa råder jag er att tänka igen, inte ens nästan värt 599(?!!)kr. Köp istället till de expansioner ni inte har till the sims 3. Jag lovar de kommer ni ha så himla mycket roligare med. 

Denna recension beskriver spelet perfekt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback